zaterdag 21 juni 2014

Giveaway: Sally Hansen Nail Art Party Box

Ik ben zo enthousiast want dit is mijn eerste giveaway. Het kan moeilijk zijn om alle verschillende onderdelen samen te stellen voor een Nail Art look. Kleuren, glitters, studs.. Er is veel om over na te denken en Sally Hansen snapt dat ook, en ze hebben deze handige 'Nail Art Party in a Box' Er zitten super veel leuke en handige goodies in voor je Nail Art.. Blijf lezen om te zien hoe je deze Nail Art Party Box kan winnen.


Als je de box opent zie je een paar Nail Art voorbeelden.Voor deze Nail Art zijn de producten in deze box gebruikt, zodat je de Nail Art makkelijk kan na maken als je dat wilt.


Producten die in de box zitten:

I Heart Nail Art Neon in Intense Iris.
I Heart Nail Art Striper rood.
I Heart Nail Art Pen wit.
I Heart Nail Art pen in neon roze.
Triple Shine Nail Color in Scale Up.
Kleur Frenzy Nail Color in Candy Drops.
Kleur Foil Nail Color in Purple Alloy.
Insta Dri Nail Color in Petal Pusher.
I Heart Nail Art Studs Kit.


Wat moet je doen om kans te maken op de Nail Art Party Box ?                                                         

1. Volg mijn blog via Bloglovin
2. Laat een reactie achter onder dit artikel, en vertel me welke nailart je favoriete is op deze blog.
3. Ik kies 3 lezers die een Sally Hansen Nail Art Party Box winnen, de winnaars kondig ik volgende week vrijdag op mijn blog aan. Ik neem ook persoonlijk contact op met de winnaars. 

Succes !

 xoxo











































Geen opmerkingen:

Een reactie posten