woensdag 2 juli 2014

Catrice nieuwe producten najaar 2014

Het is weer zo ver de nieuwe producten van Catrice voor het najaar komen eraan. Twee keer per jaar is het zover alle oude producten gaan eruit met de sale waarvoor allerlei nieuwe producten in de plaats komen. Vandaag laat ik jullie mijn highlights zien van deze nieuwe collectie.. hmm wat zouden mijn favorieten producten zijn ? Haha veel plezier.

Luxury Lacquers Million Brilliance, € 3,59
Nieuwe glitter nagellak ! En hoe gaaf zien ze eruit ? Luxury Lacquers Million Brilliance hebben een intense glitterglans die bijzondere lichtreflectie op je nagels creeren. Daardoor krijg je een super uniek 3D effect. Ik kan niet wachten om deze te gaan gebruiken ! De nagellak is nu verkrijgbaar in 8 exclusieve kleuren. It's Showtime, Blue Skyfall, Let's Get Lost in Last Vegas, Lost 'n Roses, Plum Fiction, Bronze Upon A Time, Starts & Stories en My Big Green Wedding.

Ombre Top Coat, € 2,99

Er komt ook nog een nieuwe top coat, geen normale top coat maar een top coat waarmee je een ombre effect kan creeren. Hij zou het beste moeten werken op lichte nagellak. Laat de afzonderlijke lagen goed drogen voor dat je de volgende aan brengt. Ook hier ben ik super benieuwd naar !

Ultimate Nail Lacquer,€ 2,99


Wat je natuurlijk ook niet kan missen in de nieuwe collectie zijn een paar nieuwe tinten. De Crushed Crystal lakjes blijven tot mijn opluchting gewoon in het assortiment. De nieuwe kleuren die je kan vinden in de winkel zijn onder andere: First Class Up-Grape, Out Of The Dark, Greige! The New Beige, Must Have Steeletto, Mint The Gap, It's Time For Lovender, Be My Violetine, Blue And A Halve Men en Greyday 

Naar welk product ben jij het meest benieuwd ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten