donderdag 24 juli 2014

Maybelline Color Show Bleached Neons

Neon: hip. Pastel: ook hip. Maybelline heeft voor deze zomer een limited edition Color Show collectie met vier ‘Bleached Neons’ kleuren. Neon, maar dan pastel. Euh… Ik vertel je alles over de Maybelline Color Show Bleached Neons en ik laat je natuurlijk swatches zien.


Sun Flare, Coral Heat, Tropink, Chic Chartreuse
De Maybelline Color Show Bleached Neons kosten €3,99 per flesje, wat een fijne prijs is! Er zijn vier kleuren en volgens Maybelline zijn dit dus ‘gebleekte’ neontinten. Het is pastel, maar toch wel net anders dan ‘gewoon’ pastel. Het knalt op een of andere manier van je nagels af, zonder dat de kleuren mega fel zijn. Bijzonder, en héérlijk zomers.
Op alle swatches hieronder draag ik twee laagjes van de Color Show nagellak!
Tropink:



Sun Flaire:


Chic Chartreuse:



Coral Heat:


Ik vind de Maybelline Color Show Bleached Neons echt heel erg tof. Kwalitatief zijn het niet de beste lakjes, ze zijn iets dikkig, dekken net niet perfect na twee laagjes en blijven ook niet heel lang zitten. Maar ze zijn wel echt uniek in hun kleur en dat maakt de lakjes juist weer zo heel erg leuk. Ik hou niet echt van de neon kleuren in kleding, maar voor op mijn nagels kan ik het zeker wel waarderen en daarom ga ik ze zeker weten ook vaak dragen.

De Maybelline Color Show Bleached Neons zijn vanaf half juni in het Maybelline schap te vinden voor 3,99 per lakjes. Het is wel een tijdelijke collectie, dus na de zomer vind je ze niet meer terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten