donderdag 17 juli 2014

OPI Whipe-Off

Ik ben dol op vakantie, of je nou naar het buitenland of gewoon in Nederland blijft je kan nooit alles van huis mee nemen. Daarom hou ik van producten die speciaal voor op reis. Mini producten die je zonder gedoe in je koffer of in je tas kunt stoppen Love it. OPI heeft vanaf nu nu de OPI Whipe-off nagellakremover wipes. Per stuk verkocht en super handig voor op reis.

Als ik op reis ga, ben ik altijd in dubio.. neem ik nagellak remover van huis mee of niet ? Ik heb het altijd nodig, want na een paar dagen wil ik toch echt wel van nagellak wisselen. Maar het is natuurlijk niet even handig het kan kapot gaan en dat is natuurlijk geen pretje. Je kan ook in het buitenland zoeken naar een fijne nagellakremover, maar dat is ook vaak een hele klus !


De OPI Whipe-off zijn individueel verpakt en zitten in een doosje van tien. Dit doosje kost € 9.95. De zakjes zijn ook los te verkoop voor € 1,25 per stuk. Dit vind ik persoonlijk niet goedkoop, maar het is OPI en OPI heeft nooit goedkope prijzen. Ook is het zo dat je deze doekje misschien 1 of 2 keer gebruikt en daarna berg je ze weer op voor de volgende reis. 

De zakjes scheuren makkelijk open. Met een doekje kun je de nagellak van 10 vingers of 10 tenen afhalen, je bent direct weer klaar om opnieuw een kleurtje aan te brengen. De wipes hebben een frisse lavendelgeur, maar die ruik je maar heel licht, de doekjes stinken in elk geval echt niet! De doekje voelen licht vettig aan, daardoor moet je de nagellak wel even goed los wrijven, maar het lukt inderdaad prima om alle nagels schoon te maken. Was erna wel goed je handen, de eventuele achtergebleven kleur was je er dan heel makkelijk af. Niet vergeten hoor, anders blijf je een rode gloed zien en dat is niet fijn.


Ga jij deze Whipe-off kopen ? Zo ja wat vond je ervan ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten