maandag 22 september 2014

Gosh Stardust nagellak, najaar 2014

Het is natuurlijk nooit leuk artikelen lezen over het najaar.. Ik snap het! Je wilt natuurlijk het liefst zo lang genieten van de zomer zonder maar hoeven na te denken over het najaar. Maar gelukkig kan ik blij worden van nieuwe nagellak collecties! Zo ook van Gosh nagellak met een 'pearly shiny finish'.



Gosh Stardust is te koop voor 7,29 per stuk (8ml)


628 Stardust 


630 Moonlight


632 Million Stars 


Ik hou van glitter nagellak, en daarom vind ik deze collectie ook super leuk! Maar niet alle lakjes hebben perfecte dekking. 628 Stardust is mijn minst favoriete grote deels omdat hij gewoon niet goed dekt (zie de foto). Ze lakken ook lekker en drogen best snel, wat ik super belangrijk vind. Mijn favoriet ? 632 Million Stars. Een super mooie unieke kleur. Zeker een aanrader!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten