maandag 1 juni 2015

HUGE GIVEAWAY!


Hoi allemaal! Vandaag iets speciaals mijn eerste Giveaway. In deze giveaway zitten verschillende dingen wat te maken heeft met beauty en vooral nailart. Wil je precies weten wat erin zit en de waarde ervan ? Klik dan op veder gaan. Ook om te weten hoe je dit allemaal kan winnen en wat de regels zijn. Succes x
 Wat zijn de regels voor het winnen van de GIVEAWAY ?

1. Abonneer op mijn youtube kanaal. / Subscribe to my youtube channel. Link bellow


2. Like Polishbeauty facebooks pagina. / Like my facebook page. Link below


3. Laat hier of op facebook een bericht achter dat je mee doet aan de giveaway. / Write a message to let me know you are in.


Op 14 Juni zal ik de winnaar bekend maken op deze blog.

Succes! 



Wat zit erin de giveaway ?

1. Dottingtool van Essence


2. Glazen vijlen van Max & More


3. Nailart brushes set.

4. Magnetische nagellak van Saffron.

5. 3 Catrice nagellak.

 6. 5 Essence nagellak.

7. Een nagel setje.

8. Badschuim.

9. Nagel glitters.

10. 2 nagellak van  L'Oreal Paris

11. Baylis & Harding bodylotion en douche gell.







12 opmerkingen:

  1. Heel leuke producten! Ik doe mee, heb ook al een reactie achtergelaten op facebook❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, leuke winactie! Ik doe mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee super leuk lijkt me leuk om een keer magnetische nagelak te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi ja! magnetische nagellak is super leuk en je krijgt er ook echt een mooi effect van. Heel leuk dat je mee doet!

      Verwijderen
  4. Leuk blog en ik doe graag mee, ook heb ik alles gedaan om kans cte kunnen maken op dit fijne pakket!
    Fb: Homemadepicturemania Sao Nonac

    Em: dots_223@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee, heb je overal gevonden ;) insta, fb en yt helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen