zaterdag 14 juni 2014

Stel je vraag


Elke zaterdag beantwoordt ik 3 vragen. Heb jij een vraag ? Stel je vraag dan bij de comments van dit artikel. En dan geef ik daar zo snel mogelijk antwoordt op. 

1.Als ik klaar ben met mijn nailart doe ik er altijd top coat op. Maar vaak en vooral bij zwarte nagellak smeert het uit. Heb jij tips om dit te ver komen ? 

2. Ik heb altijd moeite met het lakken met mijn niet dominante hand heb jij hier tips voor zodat het beter gaat?


3. Ik zie vaak dat jij nailart spullen gebruikt zoals dottingtools kan je ook andere dingen gebruiken met het zelfde effect ? 



Als ik klaar ben met mijn nailart doe ik er altijd top coat op. Maar vaak en vooral bij zwarte nagellak smeert het uit. Heb jij tips om dit te ver komen ? 

Dit probleem had ik in het begin ook ! Er zijn 4 tips die je misschien kunnen helpen.
Zorg dat als je 2 lagen nagellak op je nagels lakt 2 minuten wacht voordat je de volgende erop doet
Wacht 30 minuten tot dat je je top coat erop doet
Nooit te veel top coat op je kwast hebben
En druk je top coat niet te hard op je nagels maar ga er rustig over heen !

Ik heb altijd moeite met het lakken met mijn niet dominante hand heb jij hier tips voor zodat het beter gaat ? 

Dit probleem heeft iedereen ! Het beste wat je hier voor kan doen ik oefenen heel veel oefenen. In het begin ging het voor mij ook moeilijker en nu gaat het iets makkelijker. Er is wel een techniek dat als je je nagels lakt je pink op de tafel laat rusten. Maar het beste is gewoon veel oefenen het gaat van zelf beter. 

Ik zie vaak dat jij nailart spullen gebruikt zoals dottingtools kan je ook andere dingen gebruiken met het zelfde effect ?

Natuurlijk kan dit iedereen is zo begonnen niemand heeft gelijk nailart spullen. Dottingtools zijn bedoeld voor perfecte rondjes te maken op je nagels hier kan je gewoon de achterkant van een pen tandenstoker of een wattenstaafje gebruiken. En een nailartbrush kan je ook een tandenstoker voor gebruiken je moet hier wel super voorzichtig mee zijn niet dat je ermee prikt en je ontwerp zo verpest. Ik raad jullie eigenlijk gewoon aan om op Ebay een setje met dottingtools of nailart brushes te kopen ! Het is super goedkoop een pakket met 20 verschillende kwastjes kost 2 euro en het zelfde geld voor dottingtools. 

Heb jij vragen ? Schrijf ze in de reacties beneden of stuur me een email en dan wordt jou vraag volgende week beantwoordt. 

Polishbeauty@outlook.com

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten