maandag 16 juni 2014

Tropical Flamingo Nails


Het is duidelijk genoeg door alle flamingo prints in de winkels Flamingo is de print voor deze zomer. Als een grote fan van roze ben ik een grote fan van deze trend. Flamingo's geven me hele leuke nail art inspiratie. Helaas zijn ze super moeilijk te maken en mijn flamingo ziet er altijd uit als een zwaan. Daarom bedacht ik een hele simpele manier om flamingo nagels te maken. Blijf lezen om te zien hoe je deze nagels kan na maken.


Producten die ik heb gebruikt:

Wit - W7 
Roze - W7
Groen- Paris memories
Black- Paris memories 
Mint- Essie that's what I mint 


1. Lak je nagels met een witte kleur. Het kan met elke kleur die je wilt maar staat het mooiste vindt ik.

2. Maak met roze nagellak een grote 2 voor het lichaam van de flamingo.

3. Maak onder de 2 een grote 4 voor de poten van de flamingo.

4. Maak de blaadjes om het meer een tropisch gevoel te geven. Dit is heel makkelijk trek gewoon een streep en tegen die streep kleine streepjes tegen aan. 



Wat vinden jullie van deze nailart ?

xoxo

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten