zondag 20 juli 2014

Maybelline Colorshow Acid Wash

De betaalbare Color Show lijn van Mayebelline heeft weer een leuke Limited Edition voor je in petto. Adic Wash bevat nagellakken in verschillende stoere kleuren, met grove chunks en een verwassen en gebleekt spijkerbroek effect. Erg leuk, deze Limited Edition heeft 4 verschillende lakjes en ik laat ze alle 4 aan je zien.

foto van: misslipgloss


Ripped-Tide, Bleached Blue, Lilac Rebel, Top Splatter.

De collectie zal vanaf augustus bij de drogist in de schappen liggen.

Maybelline Colorshow Acid Wash  3,99

Op de foto's zie je 2 laagjes.

TOP SPLATTER:



Top Splatter is een is een transparante top coat met witte 'chunks'  om het gewenste witgewassen effect te geven. Je kan ook nog een andere lak aan brengen om het wat meer effect te geven, maar op blanke nagels vind ik hem ook super leuk staan.

RIPPED-TIDE:



Ripped-Tide l is een super mooie oceaan kleurige blauw. Dit had ook een super leuk effect kunnen geven. Maar ik vind niet dat hij zo mooi dekt. Maar het blijft een super mooie kleur perfect voor de zomer.


LILAC REBEL:


Lilac Rebel is een heel licht blauwe-lila kleur. De witte stukjes geven een super leuk effect maar door de stukjes word de nagellak wel een beetje onregelmatig. Dit is een verfrissende kleur voor nu, maar het is ook super leuk voor in de winter.

BLEACHED BLUE:

Bleached Blue ik was het meest benieuwd  voor deze kleur, de witte chunks komen hier goed naar voor. Alleen in was geen fan van de formule, de nagellak was heel waterig en het lakte niet fijn. Ook deze nagellak dekt niet super goed.


Ik vind het idee super leuk en het lakt ook prima. Het kwastje is vrij breed en ook de witte deeltjes verdelen goed over de nagel. Deze Acid Wash droogt ook lekker snel. 2 lakjes vond ik super leuk, maar bij de andere was de dekking niet goed. Ik zou er zeker 2 kopen, je koopt vaak toch niet de hele collectie. En voor de prijs hoef je ze ook niet te laten liggen, want ze zijn maar 3,99 per stuk !


Wat vind jij van deze collectie ? En welke was jou favoriet ?


foto van: Aranka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten