zaterdag 12 juli 2014

Stel je vraag week #4

Elke zaterdag beantwoord ik 3 vragen die ik de afgelopen week heb gehad. Heb je een vraag over nailart beauty over iets anders ? Laat het me weten in de reacties beneden of stuur me een e-mail.

1. ik heb laats mijn nagel’s gelakt,
en daar heb ik ongever 3 kwartier over gedaan,
omdat ik het echt perfect wou hebben.
en toen ik de volgende dag wakker werd was de helft er al weer van af aan het bladeren.
en nu is mij vraag:
heb jij misschien een tip zodat het langer blijft zitten?

2. Elke dag was ik mijn haar en ik droog het met een handdoek en als het dan droog is ga ik naar school en dan ruikt het ineens zweterig en vies, hoe komt dat? Mijn haar is dik en lang.
3. Hoelang gaat een mascara mee?




Ik heb laatst mijn nagel's gelakt, en daar heb ik ongeveer 3 kwartier over gedaan, omdat ik het     echt perfect wou hebben en toen ik de volgende dag wakker werd was de helft er al weer van af aan het bladeren. En nu is mij vraag: Heb jij misschien een tip zodat het langer blijft zitten ?           

Top coat !!!! Altijd top coat gebruiken, als dit niet lukt is je nagellak gewoon niet van zo'n goede kwaliteit.

Elke dag was ik mijn haar en ik droog het met een handdoek en als het dan droog is ga ik naar school en dan ruikt het ineens zweterig en vies, hoe komt dat ? Mijn haar is dik en lang.            

Soms vind ik het goed om zulke vragen voorbij te laten komen, ook al lijken ze heel simpel. Want hey, niet iedereen weet hoe dit komt. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik heb zo'n vermoeden dat het door je handdoek komt. Als je een stinkende vieze handdoek voor je haar gebruikt blijf die geur er echt in hangen, vooral als je haar net goed schoon is gemaakt. Je hoeft echt niet iedere keer een super schone handdoek te pakken voor je haar (stel, je hebt hem eerst voor je lichaam gebruikt om je af te drogen en rolt hem daarna in je har, prima !) maar neem echt geen stinkende oude. Zeker omdat je aangeeft iedere dag je haar te wassen. Neem dus een schone handdoek !

Hoelang gaat een mascara mee ?                                                                                                            

Hij is weer terug van weggeweest, de vraag hoe lang mascara houdbaar is! Over het algemeen kan je mascara lang bewaren als je hem nog niet hebt opengemaakt. Zodra je hem open maakt is hij ongeveer 3 maanden houdbaar, zeker als je hem iedere dag gebruikt. Het zit namelijk zo: iedere keer als je het borsteltje er uit haalt komt er weer lucht bij de mascara. Hierbij komen ook bactieren en dat gaat allemaal broeien in dat flesje. Je ogen zijn vrij gevoelig en als je een hele oude mascara gebruikt is de kans groot dat er een mega veel bactieren en zitten die je ogen zullen irriteren. Gooi je mascara dus weg na zo'n 3 maanden! Ik rek het soms uit tot 4 maar nooit langer, mijn ogen beginnen dan gewoon te jeuken.


Heb jij vragen ? Laat ze aan me weten beneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten