woensdag 10 december 2014

Essie winter collectie 14

Je voelt het buiten wel aan het weer.. Het is winter.. er zijn een paar voordelen aan de winter en zoals bij elk nieuw seizoen is er een nieuwe nagellak collectie! Ik kijk hier altijd na uit wat voor nieuwe kleuren er uitgebracht worden. Bij Essie is het een luchtige collectie geworden. Met natuurlijk veel glitter die je look van kerst of oud en nieuw helemaal af maken. Kijk je mee ?





Ik denk dat veel mensen het zelfde gevoel hebben bij het complete plaatje, fris maar niet echt de standaard 'Feestdagen kleuren' maar ik vind dat juist leuk! En tegelijk tijd maakt het me nieuwsgierig over hoe deze nagellak dekt en hoe het staat. 

Essie nagellak  9,99

Foto's van Veracamilla

TUCK IT IN MY TUX



BACK IN THE LIMO



JIGGLE HI, JIGGLE LOW



BUMP UP THE PUMPS

JUMP IN MY JUMPSUIT



De Essie winter collectie bestaat uit frisse kleuren waarbij je niet gelijk aan de winter of feestdagen zou denken. Maar ik vind het wel wat hebben vooral als je dit jaar niet klassieke kleuren wilt. Als je dat wel wilt zijn de kleuren Jiggle Hi, Jiggle Low en de rode Jump in my Jumpsuit er perfect voor! De kleuren die voor mij wat minder waren zijn Tuck in my Tux en Back in the Limo, ik hou toch het meest van lakjes die goed dekken en dat doen deze echt niet jammer. De nagellak van Essie kan je makkelijk aanbrengen en het droog ook snel! Ondanks twee mindere ben en blijf ik fan.

De Essie winter collectie is vanaf december te koop bij Da en Etos.

Wat vind jij van deze collectie? 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten