woensdag 24 december 2014

Kerst cupcakes nails

Morgen is het zo ver.. kerst! Daarom vandaag deze last minute kerst nailart. Mijn laatste kerst nailart van dit jaar zijn deze schattige kerst inspireerde cupcakes! Ik vind het super schattig en niet iedereen draagt deze nailart (ik wel, want dit jaar draag ik deze nailart haha). Ook wil ik jullie alvast fijne kerstdagen wensen xx 


Wat heb je nodig ?

- Rood: Catrice 18 Bloody Mary to go
- Groen: Paris memories
- Wit: W7 White
- Een nailart striper of een nailart brush,
- Een dottingtool

Wat moet je doen ?

Stap 1: Lak je nagels met witte nagellak. Stop iets voor je nagelriem.
Stap 2: Lak ongeveer de helft van je nagel rood. Voor de cupcake vorm
Stap 3: Maak de vorm af met 3 witte strepen.
Stap 4: De kerst cupcake heeft twee lagen. Begin met de groene laag. Maak drie rondingen over je cupcake vorm heen.
Stap 5: Maak nu de tweede witte laag. Doe het zelfde als wat je bij stap 4 deed, alleen nu op je groene laag.
Stap 6: Normaal maak je een kers op je cupcake, maar omdat het een kerst cupcake is maken we het iets meer kerst achtig. Maak drie stippen in de vorm van een driehoek, en maak twee blaadjes aan beide kanten.




FIJNE KERSTDAGEN IEDEREEN XO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten