dinsdag 17 juni 2014

Bumble Bee Nails

Bzzzzz.. Het is zomer en een insect dat je elke zomer ziet ? Een bij, laten we duidelijk zijn over een ding ik ben geen fan van bijen ik ben bang voor ze. Maar voor nailart geven ze veel leuke inspiratie. Ik was eigenlijk van plan om dit artikel veel eerder te plaatsen maar was de foto's kwijt.. Laat me weten wat jullie van deze nailart vinden en blijf lezen om te zien hoe je je eigen 'bumble bee' design te maken. 


Producten die ik heb gebruikt:

Geel: OPI  I just can't cope-acabana
Zwart: Paris Memories 

1. Lak je nagels met een gele nagellak 
2. Maar 2 stippen dat is de weg die de bij heeft gevlogen. en maak een ovalen vorm voor het lichaam van de bij 
3. Maak 3 streepjes in het lichaam van de bij
4. Maak 2 grote ronde vleugels met een dottingtool tandenstoker of nail art brush. En kleur de vleugels in met witte nagellak. 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten