donderdag 19 juni 2014

Maybelline Super Stay Nails & Lips.

Naast Color Show heeft Maybelline ook nog de SuperStay 7 days Gel Nail Art Color. Een nagellak die belooft lang te blijven zitten. De Maybelline Superstay lipstick en SuperStay Gel Nail Art Colors kende wel al, maar deze zomer zijn er nieuwe kleuren uitgebracht. Deze collectie heet de Megawatt collectie met 4 nieuwe kleurrijke kleuren. Ze zijn perfect voor zonnige zomer dagen, maar zijn ook lekker opvallend voor de dagen die we meer in Nederland hebben de bewolkte dagen. 




    660 Lime me up, 470 Orange Punch, 190 Pink volt


De Megawatt collectie bestaat uit 4 kleuren: Pink Volt, Purple Surge, Lime me up en Orange Punch. Deze nagellakken bevatten 10 ml nagellak en hebben een breed, plat en afgerond kwastje. Ik vindt dat lekker lakken. De nagellakken zijn super mooi en glanzend, alleen 7 days ? Na 5 dagen begint het bij mij te slijten. Het droogt ook vrij snel. Color Show is de low-budget nagellak van Maybelline, deze nagellak is 2 keer zo duur. Dat komt omdat het 'Gel nail colors' zijn. Dat is speciale nagellak die goed dekt.

Maybelline SuperStay 7 days kost € 8,99  . Ik vond het goede nagellak vooral het kwastje vond ik super fijn maar om nou 9 euro te betalen voor 1 flesje ? Nee bedankt dan koop ik liever een leuke kleur van de Color Show collectie voor 4 euro. 

De SuperStay lipsticks zitten in een slanke huls en bevatten lipsticks die tot wel 14 uur op de lippen beloven te zitten. Ik eet en drink nogal veel op een dag, dus bij mij gaan ze zo’n 6 uurtjes mee voordat het weer tijd is om bij te stiften. Ideaal, want dat is veel langer dan bij de meeste lipsticks.

Ik ben echt een fan van deze lipsticks. Op de foto en ook voordat je ze op je lippen aanbrengt zien ze er niet zo fel en mooi uit totdat ze op je lippen zitten. Ze hebben echt een super mooie felle kleur. Ze droge niet uit op je lippen en dekken goed.

Wat vinden jullie van deze collectie ? En hebben jullie er al iets van gekocht ?

xoxo





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten