vrijdag 6 juni 2014

Nail Polish Haul

 
Ik heb de laatste tijd veel nieuwe nagellak gekocht ! Veel dubbelde dan denk ik 'Oh wat een leuke kleur' en dan kom ik thuis en dan blijkt dat ik die kleur al hebt. Jaja dat komt vaak voor. Maar voor de kleuren die ik nog niet had leek het me leuk om een review te schrijven of het een mooie kleur is enzovoort. 
Follow on Bloglovin





Deze kleur is Essence 176 Headphones on!

Deze heb ik eigenlijk niet zelf gekocht maar voor mijn verjaardag gehad als klein cadeau. Dit is denk ik mijn favoriete van al mijn glitter nagellak. Als jullie het nog niet weten ik hou echt heel erg van glitters ! Je moet wel 2 lagen op je nagels doen. Maar deze nagellak eraf halen is moeilijk zoals elke andere glitter nagellak. Ik had ergens gelezen dat je lijm op je nagels moet doen voor glitter nagellak en dat het dan snel eraf ging.. Maar bij mij lukte dat natuurlijk weer niet :(



Deze kleur is Maybelline Color Show 651 Cool Blue

Deze kleur is zo mooi blauw! Ik zocht al heel lang naar een mooie licht blauwe kleur. De meeste mooie kleuren zijn 7 of 8 euro en dat is toch te duur voor mij. Ik hou sowieso van Maybelline Color show de kleuren zijn allemaal zo mooi en met 1 of soms 2 lagen zit de kleur ook echt super mooi op je nagels !




Deze kleur is Essence 104 Sweet as Candy

Okee... Deze kleur is echt zo'n kleur waar ik spijt van heb dat ik het heb gekocht.. En dat vind ik echt bijzonder want normaal hou ik van Essence. Ik had deze kleur gekocht omdat mijn oude licht roze op was. Maar toen ik mijn nagels aan het doen was voor een tutorial en was gewoon doorzichtig. Het is wel in deze zomer doorzichtige nagels maar het is niets voor mij. Als ik doorzichtige nagels wil doe ik wel alleen basecoat op. Dus ja dit was niet echt iets voor mij



Deze kleur is Catrice 20 Meet Me At Coral Island

Deze kleur is zo uniek en mooi ! Ik had geen een nagellak in mijn nagellak collectie die er op leek. Eerst dacht ik dat het een soort roze was maar toen ik het gebruikte was het een soort oranje. Catrice is op dit moment mijn favorieten merk het heeft zulke mooie kleuren. Het aanbrengen moet je wel met 2 lagen doen met 1 laag is het niet zo mooi.




Deze kleur is Catrice 56 Minter Wonderland

Ook deze kleur is Catrice en ook deze kleur is super mooi ! Dit is dus een van de voorbeelden dat ik denk 'Oh wat een mooie kleur' En dat ik dan thuis kom en zie dat ik hem al heb hmm. Ik denk dat ik binnenkort een Giveaway doe. Ook bij deze moet je wel 2 lagen op doen anders staat het niet zo mooi.





Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten