maandag 9 juni 2014

Starfish Nail Art


Sorry dit is mijn eerste blog post deze week ! Dat komt door het internet bij mij thuis een paar dagen uitgevallen was. 'Starfish' of zeester dit is ook weer een nail art die ik geschikt vindt voor de zomer. De meeste tutorials die ik post zijn voor de zomer omdat ik bezig ben met een zomer reeks. Het ziet er veel moeilijker uit dan het eigenlijk is. Blijf lezen om te zien hoe je deze zeester nagels kan na maken.

Follow on Bloglovin




Producten die ik heb gebruikt:

Maybelline Color Show - Cool Blue
W7 - White
Essie Haute - As Hello

Tip: Het is heel simpel de zeester moet je gewoon lijnen trekken in de vorm van een ster. Dit kan je doen met een dottingtool ( Die gebruikte ik) maar het kan net zo goed met een wattenstaafje of met een tandenstoker. Het hoeft niet perfect te zijn want zeesterren zien dr nooit perfect uit.




Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten