vrijdag 20 juni 2014

OPI Glitter Off Base Coat

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat ik het liefste glitter nagellak op me nagels draag. Maar er is altijd een probleem het eraf halen. Ik heb een speciaal artikel geschreven over hoe je je glitter nagellak er af kan halen, maar OPI is nu met een nog makkelijker oplossing gekomen, namelijk de Glitter Off Peelable Base Coat. Dit is een base coat die je zo van je nagels kan aftrekken, dat maakt het een stuk makkelijker. De reden dat ik nog geen review had geschreven over deze base coat is omdat ik het nergens kon vinden !

Dit idee is natuurlijk niet helemaal nieuw op de markt. Essence had ongeveer het zelfde product maar dat is nu niet meer verkrijgbaar, ik vond dat product helemaal niet goed want na een dag liet je nagellak helemaal los. Dus ik was heel benieuwd of dit product van OPI wel werkte.


Glitter Off Base Coat werkt natuurlijk anders dan normale base coat, dat komt omdat er lijm is in verwerkt. Hoe het werkt ligt ook een beetje aan hoe dik je laagje is dat je aanbrengt, hoe dikker laagje hoe beter het werkt. Maar je moet ook niet een te dik laagje aanbrengen want de base coat is best dik en stroperig. In het begin is de base coat wit, laat het goed drogen totdat het doorzichtig is en breng dan je glitter nagellak aan.


Dit product is inderdaad super. En het tast je nagels helemaal niet aan. Maar de glitter nagellak blijft niet zo lang zitten als het normaal zou doen. Dus als je voor een feestje glitter nagellak op wilt doen is dit perfect dan kan je de dag erna lekker rustig op de bank zitten en de nagellak eraf te zitten trekken. 

OPI Glitter Off Base Coat kost €14,25

Wat vonden jullie van deze OPI Glitter Off Base Coat ?

xoxo


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten