zaterdag 21 juni 2014

Stel je vraag

Elke zaterdag beantwoord ik 3 vragen die de afgelopen week heb gekregen van lezers. Heb je een vraag over deze blog, beauty, nailart of over deze blog kan je een reactie achter laten of een email sturen. 

Welke site raad jij aan voor nailart spullen te kopen ?
Heb jij tips tegen nagel bijten ?
Wat voor nailart vind jij mooi staan voor korte nagels ?
Welke site raad jij aan voor nailart spullen te kopen ?                                                                          
De meeste nailart spullen die ik heb, heb ik gekocht op internet. Ik heb eerst een hele lange tijd gewoon in winkels gezocht maar daar kon ik niets vinden. De site waar ik mijn nailart spullen koop is Ebay je hebt super grote nailart pakketten met bijvoorbeeld 15 nailart brushes voor 1,50. Ook sites zoals Amazon Dollarnailart en bornprettystore.com zijn goedkope en betrouwbare websites. Maar ik zou gewoon op Ebay bestellen.

Heb jij tips tegen nagel bijten ?                                                                                                               
Ik weet niet zo goed wat ik hier over moet zeggen, ik heb dit probleem niet dus ik kan niet echt goed advies geven. Je kan neppe nagels dragen want dan kan je ze niet bijten, maar ik heb van veel mensen gehoord dat nagelbijters ze er dan gewoon aftrekken. Nog een ding dat je kan proberen ik dat spul kopen waardoor je nagels een vieze smaak krijgen, maar als je je handen vaak wast is dit een korte oplossing. De beste oplossing waar ik aan kan denken is maak gewoon een super mooie nailart op je nagels zodat je je nagels niet wilt bijten omdat je je manicure niet wilt verpesten. 

Wat voor nailart vind jij mooi staan voor korte nagels ?                                                                       
Alles ! Ik heb zelf ook niet super lange nagels want dat vind ik persoonlijk niet mooi staan. Maar wat vind ik mooi staan voor korte nagels ? Eigenlijk staat alles gewoon mooi, het is wel moeilijk om met korte een super veel details te maken. Maar veder kan je alles maken tijger print, zebra print, ombre, polka dot, french manicure eigenlijk alles.

Ik hoop dat jullie wat hadden aan deze antwoorden, en als je vragen heb stel ze in de reacties beneden. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten